
Snacka om...ordet är fritt!
Ni önskade och vi möjliggjorde! Snacka om... är tillfällen där ni, bibliotekspersonal i kommunerna, får möjlighet att snacka med varandra om det ni önskar snacka om.
Torsdag 23 april 2026 kl. 13-15 är ni välkomna till ett digitalt möte eller till vår nya lokal Kulturcentrum på Kyrkgatan 47 i Östersund där vi bjuder på fika och möjlighet att samarbeta, lyfta frågor och diskutera över kommungränserna.
Vid detta tillfälle har ni möjlighet att snacka om Ordet är fritt.
Anmälan är bindande och deadline för anmälan är måndag 20 april kl.12.
Länk till anmälan: Snacka om... Ordet är fritt! Torsdag 23 april 2026 – Fyll i formulär Länk till annan webbplats.
Följ vårt årshjul för att se när nästa tillfälle att Snacka om... är.

